Inicio > Actividades > Presentación de libro > Presentazión 'Cambras cerradas/Habitaciones cerradas' de Diago Lezaun
Imagen
Actividad
Presentación de libro

Presentazión 'Cambras cerradas/Habitaciones cerradas' de Diago Lezaun

Lunes, 22. Abril 2019 - 19:30
Lugar: 

La Pantera Rossa

Nº de comentarios: 0

O día 22 d'abril, vispra de San Chorche, a las 19.30 h en La Pantera Rossa tos asperamos ta presentar o zaguer libro "Cambras cerradas" (Habitaciones cerradas) de Diago Lezaun, en edizión bilingüe aragonés-castellano.

A presentazión correrá a cargo de l'editor de Gara d'Edizons, Chusé Aragüés; y de l'autor, que parlará d'o suyo libro.

A traduzión ha corriu a cargo de Roberto Serrano de La Orquestina del Fabirol y Luis Felipe Alegre d'El Silbo Vulnerado, mos rezitará bel poema.

O libro ye prelogau por o profesor de literatura José Ángel Sánchez Ibáñez.

Toz alzamos aintro buen amiro de cambras zarradas an viven os nuestros pantasmas, traumas, vivenzias no guaire buenas y emozions mal chestionadas, que nunca no vesitamos. Si quiers que a mierda no puda a pior ideya ye remenar-la con un tochet, pero, muitas vegadas, si quiers abanzar, a millor traza ye conoixer as tuyas fientas. L’autor ha preso a dezisión d’ubrir ixas puertas a truco d’ayahuasca y jurema, y ista segunda colezión de poemas ye parti d’os chicoz tresoros que ha trobau en as suyas cambras, antis emporcadas y ixuplidadas, an agora i dentra la luz. Un omenache a la mai calabre, o silenzio, l’odio a l’atro y a retrobada con os elementals y os chirmans. Un corazón, que encara palpita y bulle, denzima d’a mesa d’o lector.

Todos guardamos dentro un puñado de habitaciones cerradas donde viven nuestros fantasmas, traumas, vivencias no demasiado buenas y emociones mal gestionadas que nunca visitamos. Si quieres que la mierda no huela la peor idea es removerla con un palo, pero muchas veces, si quieres avanzar, la mejor manera es conocer tus cagadas. El autor ha tomado la decisión de abrir esas puertas a golpe de ayahuasca y jurema, y esta segunda colección de poemas forma parte de los pequeños tesoros que ha encontrado en sus habitaciones, antes sucias y olvidadas, donde ahora entra la luz. Un homenaje a la madre cadáver, el silencio, el odio al otro y el reencuentro con los elementales y los hermanos. Un corazón, que todavía palpita y bulle, encima de la mesa del lector.

Diago Lezaun naixió en Zaragoza en 1974. Se diplomó en machisterio en infantil y en mosica por a Universidat de Zaragoza. En 1995 prenzipió a treballar como gaiter con Dulzaineros del Bajo Aragón. Dende allora ha formau parti de cualques collas, como Peirot e Compaña, La Orquestina del Fabirol, Zicután u Maut.

Ha publicau quinze treballos discograficos, fendo servir en toz ellos l’aragonés: Quienta borina (1999), Barucas d’agüerro (2004), Cantas e trastes populars en Aragón (2006), A mosica de Albalate del Arzobispo (2006) y Mosica ta trastes tradizionals (2010) con Dulzaineros del Bajo Aragón; Acumuer (2000) y Danzas del Sobrarbe (2000) con La Orquestina del Fabirol; O son d’a cullebra (2004) y L’Indiano (2007) con Zicután; y 1.0 (2011) y Tradmonium (2014) con Maut, como destacaus.

Antimás estió coautor d’o Metodo de flauta de 3 foraus y tambor de cuerdas (2012), primer libro publicau en aragonés, basco, gascón, castellán y franzés. Estió o creyador d’o primer blog en aragonés, Si os cucos fablasen, autivo dende 2002 a o 2006.

Enguán compachina a faina mosical con l’amostranza de l’aragonés a ninos d’infantil y primaria en a escuela publica.

Libros referenciados