Inicio > 'Somos', exposición d'a Cultura aragonesa

 

 

La Pantera Rossa recibe el invierno y el nuevo año con la exposición de la Asociación Cultural Nogará sobre cultura aragonesa 'Somos'. La inauguración de la exposición-devantadera d'a exposición tendrá lugar el próximo 21 de diciembre a las 19 horas y permanecerá visible del 21 de d'aviento a 10 de chenero.


Nogará ye una asociación cultural que tien como obchectivo esfender a luenga y cultura aragonesas. L'asociación leva más de vinte anyos fendo cursos d'aragonés en Zaragoza y en atras ciudatz y lugars d'Aragón, tanto presencials como on-line. Antimás, ha publicau a revista Espiello, y totz os anyos organiza as "Chornadas d'as luengas d'Aragón", y muitas atras actividatz como conciertos, charradas, viaches, etc...

Nogará ye antimás un puesto a on que socializar l'aragonés, fendo d'ísta una luenga viva y de comunicación cutiana tamién en a ciudat de Zaragoza. A siede de Nogará ye en o vico d'A Madalena, en a Plaza Asso. Si quiers meter-te en contacto con l'asociación puetz pasar-te por o local, escribir a asoziazion@nogara-religada.org u clamar a lo 976 39 07 08.